четвртак, 16. септембар 2010.

TEMPO 10% попуста викендом - још једна обмана потрошача

Претходних недеља је Delta Maxi рекламом на телевизијама са националном фреквенцијом, укључујући и јавни сервис, позивао грађане Србије да викендом похрле у Tempo маркете јер ће цене свих артикала бити снижене ѕа 10% тј. цитирам: "Ваш рачун, без обзира на износ, умањује се за 10%!" Не каже се у реклами "попуст од 10% на део продајног асортимана" или "у "тим и тим" Tempo маркетима" (а не у свим), а нисам приметио ни неку звездицу поред натписа "10% попуста"...
И ишао сам у Tempо у Ужицу у куповину и прошле и претпрошле суботе и оба пута ми је на рачуну исказан попуст знатно мањи од 10%. Кад сам проучио рачун, схватио сам да цене неких производа које сам купио нису уопште снижене. На пример, последњи пут кад сам био у Tempu, у суботу 11.09.2010., пазарио сам робе за 3.104 динара, а попуст који сам добио, исказан на дну рачуна, био је 186 динара, дакле не 10 већ око 6%. А зашто? Па зато што, на пример, цене свежег пилећег и јунећег меса, виршли и минералне воде, које сам купио, нису биле снижене за тих рекламираних 10%. А пошто сам ја тога купио у вредности од око 1.100 динара, остао сам ускраћен за тих 110-115 динара обећаног попуста. И када на то додам 215 динара, за колико сам ускраћен по рачуну за куповину од претходног пута (претпрошле суботе), то је већ 400 и нешто динара. Потрошио сам у Tempu за две недеље близу 8 хиљада динара, највише привучен рекламираним (јавно обећаним) попустом од 10% на сав асортиман. Кад сам луд! Јер је овде код нас, у земљи Србији, јавно обећање - лудом радовање! Нема везе што је оглашивач (Delta Maxi) прекршио Закон о оглашавању (члан 4.), плус Закон о заштити потрошача (члан 46.). За српске олигархе, тајкуне, политичко-економску "елиту", овдашњи закони, ако их и има, једноставно не важе.
Обраћао сам се овим поводом и представнику Националне организације потрошача Србије за Ужице, али нисам добио никакав одговор... Оставио сам коментаре о овоме на пар сајтова који се као баве заштитом потрошача - нису их објавили...
Елем...Пошто ова "Tempo akcija" и даље траје, обратите пажњу ако кренете у куповину у Tempo, да не останете шокирани Tempo shock ценама!

Нема коментара:

Постави коментар