четвртак, 16. септембар 2010.

TEMPO 10% попуста викендом - још једна обмана потрошача 2. део

Пронашао сам на нету тај TEMPO оглас за 10% попуста викендом и уочио фамозну звездицу и испод бомбастичне проуке је, наравно најситнијим могућим словима, исписано да се попуст не односи на акцијске артикле, одређене производе добављача Coca-Colа (а које???), цигарете и новине. Наравно да ово не мења суштину ствари - у питању је обмана, довођење у заблуду потрошача. Порука је једноставно нетачна, у питању је превара, и звездица иза знака узвика не оправдава лошу намеру оглашивача. Да не спомињем да се на тв реклами звездица не види, нити се спомиње то на шта звездица указује. А и онај коме је под руку дошао тај оглас - флајер, а добро види и може да прочита та ситна слова у образложењу звездице на дну огласа - флајера, не може знати који су то артикли на акцији све док не оде у Tempo (мада ни тамо то неће видети!), а све и да зна чега је све Coca-Colа власник у Србији, како може знати који су то неки производи тог добављача који нису обухваћени овом акцијом?!
Закон о оглашавању у члану 4. јасно каже:
"Огласна порука мора да буде истинита, потпуна и одређена и да садржи податке који су поуздани и искуством потврђени, односно у којој нису изостављени подаци који су од значаја за стицање праве представе о предмету оглашавања."
Закон о заштити потрошача у члану 46. такође је јасан:
"Информације и подаци о својствима производа и услуга или условима продаје морају бити тачне, потпуне, основане, недвосмислене, јасне и благовремене."
А ова порука није ни тачна ни потпуна ни недвосмислена. Оно што је потпуно јасно, то је да је у питању обмана потрошача и грубо кршење закона.

Овако изгледа тај оглас - флајер који сам нашао на нету:
Мислим, стварно! :)
Ја ћу се поново обратити Националној организацији потрошача Србије или некој другој организацији или институцији са предлогом да ово изнесу у јавност, обавесте медије и поднесу пријаву тржишној инспекцији. Можда неко ипак реагује...

Нема коментара:

Постави коментар